Gianluigi Bacchetta CAG Università degli Studi di Cagliari Italy. Cagliari. Anchusa, Boraginaceae; Astragalus and Genista, Fabaceae; Calamintha, Lamiaceae; Cephalaria, Dipsacaceae; Dianthus, Caryophyllaceae; Helichrysum and Hypochaeris, Asteraceae; Quercus, Fagaceae; Ruta, Rutaceae
Annalena Cogoni CAG Università degli Studi di Cagliari Italy. Cagliari. Bryophytes
Bruno De Martis CAG Università degli Studi di Cagliari Italy. Cagliari. Tamarix, Tamaricaceae; Cuscuta, Cuscutaceae
Fenu Giuseppe CAG Università degli Studi di Cagliari Floristic studies of hot-spot areas in the Mediterranean island territories; Conservation biology studies on Mediterranean flora species at risk of extinction; Genetic, phylogenetic and biosystematic studies on critical groups or plant taxa present in Sa
Andrea Maxia CAG Università degli Studi di Cagliari Italy. Researches on plant species of economic interest, in particular aromatic and medicinal plants (MAP); studies of new bioactive phytocompounds from plant sources of pharmaceutical, cosmetic and health interest, focusing on their identification